1, 2, 3, sing with me! Copy

Przed Tobą pierwsza lekcja szkolenia.

Dowiesz się z niej:

  • po co nam piosenki na zajęciach językowych,
  • jakie korzyści płynął z ich wykorzystania na zajęciach z dziećmi.

Lekcja 2. Dowiesz się z niej:

  • jak można sklasyfikować piosenki, które pojawiają się na zajęciach,
  • co nam dają poszczególne rodzaje piosenek – po co je wprowadzać.

Sprawdź moją propozycję zabawy do wspominanej piosenki pt. “Shake Your Tail Feathers”:

Do zabawy potrzebne będą obrazki – przedstawiające różne rodzaje pogody (tyle, ilu uczniów mamy w danej grupie, ale symbole pogodowe powinny się powtarzać) oraz jakaś szybsza muzyka do tańczenia, u mnie idealnie sprawdza się “Shake Your Tail Feathers”. Każde dziecko losuje obrazek, po czym go nazywa. Następnie nauczyciel włącza muzykę, prosi dzieci by uważnie słuchały i wydaje “komendy”: 

It’s cloudy – tańczą dzieci trzymające chmurki, It’s sunny – tańczą dzieci trzymające słoneczka itd. 

Kiedy dzieci już dobrze orientują się w zasadach zabawy, można zwiększać tempo zabawy.

KOWBOJSKI TANIEC DO PIOSENKI “Cotton Eye Joe”:

Lekcja 3. Dowiesz się z niej:

  • jak zaplanować pracę z piosenką,
  • jak mogą wyglądać poszczególne etapy pracy z piosenką.

Lekcja 4. Podczas tej lekcji:

  • dowiesz się jak urozmaicać pracę z piosenkami,
  • poznasz kilka moich sprawdzonych pomysłów.

DODATKOWE NAGRANIA:

Możesz też obejrzeć BONUS do tego szkolenia – opowiem Ci, jak piosenki mają się do książek, albo może raczej książki do piosenek. Oczywiście na zajęciach językowych z dziećmi! 🙂 Ten BONUS, wraz z dodatkowymi przydatnymi linkami, dostępny jest poza platformą, na mojej głównej stronie (Head Full of Ideas).

Potrzebujesz pomysłów na pracę z książkami na zajęciach? Zajrzyj do zakładki: