Carnival

W tej zakładce znajdziesz wyjątkowe materiały na lekcje karnawałowe.

Jak bawić się z wykorzystaniem tych materiałów?

PUZZLE

Potnij obrazki na części (optymalnie: 2-4) i wymieszaj ze sobą. Poproś dzieci, by ułożyły wszystkie postacie, następnie dopasujcie do nich podpisy.

TIP: o, że dzieci nie potrafią czytać, to nie przeszkoda! Pozwól im losować karty wyrazowe, a potem sam_a odczytuj co się na nich znajduje. Dzieci wskazują, gdzie powinien znaleźć się dany podpis.

PARY

Szczególnie w młodszych grupach, zamiast łączenia obrazków z podpisami, możecie pobawić się w łączenie wybranych postaci z przypisanymi im atrybutami – kapeluszem, koroną itp.

How is…?

Możecie porozmawiać o nastrojach dzieci, które pojawiają się na “kartach” zdjęciach”. Większość z nich jest zdecydowanie szczęśliwa, ale niektóre mają nieco inny wyraz twarzy.

Zapytaj dzieci, jak ich zdaniem czuje się każde z nich i dlaczego może być w takim nastroju. To doskonała okazja, by zachęcić dzieci do rozmowy w języku angielskim!

Who would you like to be?

(Who would you like to dress up as?)

Zapytaj dzieci (dziecko) za kogo chciałyby (-oby) się przebrać. Jeżeli bal karnawałowy jeszcze się nie odbył, zapytaj o przebraniowe plany na tę imprezę :).

BINGO:

A może szukasz bardziej oryginalnego pomysłu?

Połącz naukę karnawałowego słownictwa z powtórką nazw zwierząt arktycznych! Pomogą Ci w tym przygotowane przeze mnie karty:

Nietypowe “zdjęcia”

TIP: do zabaw z aparatem wydrukuj sobie poniższe karty w formacie A5! 🙂

error: Content is protected !!