It is summer, summer hot,
Sometimes sunny, sometimes not.
Time for ice cream, ice cream sweet,
Ice cream, ice cream good to eat!
Time for yummy, juicy cherries,
Watermelon and blueberries/ strawberries*!
Time to rest in the shade,
Drinking icy lemonade!
*Wybierz słowo, które wolisz wprowadzić – na początku czerwca bardziej na czasie mogą być truskawki :).
TIP: Okrągłe karty do gry zamieszczone w tym pliku możesz wykorzystać także jako pola do podłogowej gry planszowej! Połącz je z polami funkcyjnymi (START, FINISH, +1, -1, MISS A TURN), które znajdziesz na końcu i ułóż z nich “ścieżkę”, po której uczniowie będą poruszali się pionkami. Za każdym razem, gdy ktoś stanie na polu z ilustracją, jego zadaniem jest nazwanie tego, co na niej widzi. Zachęcaj uczniów do formułowania pełnych zdań. Mogą dodawać także określenia opisujące wygląd danych rzeczy (It’s a blue/ stripy swimsuit.), lub odpowiadać na Twoje pytania (What colour is it? Do you like cherries? itp.)
I like ice cream,
Yes, I do!
A scoop for me,
A scoop for you!