1. Usługodawca umożliwia składanie Zamówień oraz zawarcie Umów abonamentowych poprzez Platformę oraz poprzez przesłanie Zamówienia na adres e-mail Usługodawcy przez Klienta.
2. Główne cechy Abonamentu i specyfikacja są określone na stronie każdego Abonamentu na Platformie.
3. Zawarcie Umowy między Klientem a Usługodawcą może nastąpić po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia na zasadach określonych poniżej.
4. Umowa zawierana jest po złożeniu Zamówienia na Platformie za pomocą Formularza Zamówienia lub poprzez przesłanie Zamówienia na adres e-mail Usługodawcy, w momencie potwierdzenia jej przez Usługodawcę, przy czym potwierdzenie następuje w formie przesłania wiadomości e-mail przez Usługodawcę na adres e-mail wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
5. Przedmiotem Umowy jest zobowiązanie Usługodawcy do udostępnienia treści objętych Abonamentem Klientowi za cenę wskazaną na Platformie płatną przez Klienta.
6. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Zamówienia składane poprzez przesłanie Formularza Zamówienia na adres e-mail Usługodawcy wskazany w Regulaminie są weryfikowane i potwierdzane przez Usługodawcę w terminie 3 Dni Roboczych od dnia otrzymania Zamówienia.
7. Usługodawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia w następujący sposób: poprzez dodanie Abonamentu do Koszyka, po czym Klient przechodzi do formularza Zamówienia lub Klient posiadający Konto potwierdza w formularzu zamówienia aktualność i prawidłowość danych koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy.
8. Możliwe jest także zawarcie Umowy poprzez przesłanie Zamówienia obejmującego informację o danym Abonamencie na adres e-mail: planet@fullofideas.pl lub na zasadach indywidualnie ustalonych przez Usługodawcę i Klienta drogą e-mail, przy czym w takim wypadku Klient powinien zgłosić chęć zawarcia Umowy w takim trybie poprzez przesłanie wiadomości na adres e-mail: planet@fullofideas.pl, a Usługodawca potwierdza Zamówienie na zasadach określonych w Regulaminie.
9. Klient, który nie posiada Konta, jest zobowiązany samodzielnie wypełnić formularz Zamówienia w zakresie jego danych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy.
10. W każdym przypadku podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych Klienta może uniemożliwić realizację Umowy , ponieważ warunkiem złożenia Zamówienia jest: prawidłowe i kompletne wypełnienie formularza Zamówienia. W formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, dokładny adres, adres poczty elektronicznej oraz danych dotyczących Umowy tj.: wybrany Abonament, sposób płatności za Abonament przez Klienta.
11. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy, a jeśli zażądali oni w ramach formularza wystawienia faktury VAT, również danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT, w tym NIP.
12. Warunkiem złożenia Zamówienie, obok wskazanych powyżej okoliczności, jest także zaakceptowanie warunków Regulaminu i polityki prywatności Usługodawcy, a także zapłata Ceny za Abonament przy wyborze sposobu płatności, który tego wymaga.
13. Naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) jest równoznaczne ze złożeniem Zamówienia (Klient składa ofertę) na wybrany Abonament.
14. Klient ma możliwość weryfikacji Abonamentu znajdującego się w Koszyku oraz dokonania zmian do czasu złożenia Zamówienia.
15. Po kliknięciu przycisku „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) Klient będzie miał możliwość wyboru operatora płatności i zostanie w sposób automatyczny przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez wybranego operatora w przypadku wyboru płatności online. Informacje o dostępnych operatorach są na bieżąco podawane na Platformie. W przypadku Zamówienia składanego na adres e-mail, płatność należy uiścić na rachunek wskazany na fakturze.
16. W odpowiedzi na Zamówienie Klient niezwłocznie otrzymuje automatyczną wiadomość na podany w tym celu adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia i rozpoczęcia jego weryfikacji.
17. Umowa w zakresie Abonamentu wskazanego przez Usługodawcę w wiadomości e-mail z odmową przyjęcia oferty nie zostaje zawarta. W takim wypadku Usługodawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od wysłania wiadomości, o której mowa powyżej zwraca Klientowi uiszczone przez niego płatności, w zakresie w jakim Umowa nie została zawarta.
18. Na adres e-mail podany w formularzu przez Klienta Usługodawca wysyła podsumowanie Zamówienia zawierające najważniejsze informacje o Zamówieniu.
19. Usługodawca organizuje Promocje na wybrane Abonamenty dostępne na Platformie. Promocje nie podlegają łączeniu, o ile postanowienia Promocji wyraźnie nie stanowią inaczej. Możliwość skorzystania z danej Promocji może zależeć od dostępności Abonamentu na Platformie.
20. Usługodawca umożliwia następujące metody płatności:
a) płatność elektroniczna (realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Usługodawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Usługodawcę informacji o dokonaniu płatności przez Klienta) w formie przelewu tradycyjnego lub płatności dokonanej za pośrednictwem operatora płatności, a w przypadku Umowy płatnej jednorazowo i nieautoodnawialnej w terminie określonym na fakturze i poprzez opłacenie faktury przez Klienta poprzez wpłatę na konto bankowe wskazane na fakturze,
b) płatność kartą płatniczą, w tym płatność autoodnawialna (subskrypcyjna), która pozwala na automatyczne pobieranie opłaty w ramach Ceny Abonamentu w kolejnych okresach rozliczeniowych
21. Usługodawca na życzenie Klienta przekaże Klientowi dowód zakupu w formie elektronicznej. Klient wyraża zgodę, aby dowód zapłaty, tj.: faktura lub paragon został sporządzony i przesłany na podany przez niego w trakcie składania Zamówienia bądź zakładania Konta adres e-mail.
22. Płatność za Abonament dokonywana jest przy pomocy serwisów: Stripe Payments Europe, Limited, z siedzibą przy The One Building, 1 Grand Canal Street Lower, Dublin 2, Co. Dublin, Irlandia; Stripe to licencjonowany operator płatności, który zapewnia bezpieczne przetwarzanie transakcji finansowych, oraz Przelewy24, PayPro SA (PayPro) z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-198), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014
23. Usługodawca nie przechowuje w swojej bazie numerów kart płatniczych Klientów.
24. Płatność następuje na zasadach prezentowanych na stronie Platformy. W razie wątpliwości Klient może skontaktować się z Usługodawcą kierując wiadomość na adres: planet@fullofideas.pl. (Usługodawca przewiduje możliwość stworzenia indywidualnej oferty, jednorazowej płatności, wystawienia faktury).
25. Dla komfortu Klienta Abonament jest regularnie odnawiany/przedłużany, o ile w opisie Abonamentu nie wskazano inaczej. W każdej jednak chwili Klient może skontaktować się pod wskazanym w tym Regulaminie adresem email i natychmiast zrezygnować z automatycznego odnawiania płatności lub samodzielnie z poziomu Platformy (ustawienia w panelu Konta Klienta), by zrezygnować z Abonamentu z takim samym skutkiem. Jeśli Klient zrezygnuje z Abonamentu przed końcem cyklu płatności, jego odwołanie zostanie uwzględnione natychmiast i nie będzie pobierana opłata za kolejny okres rozliczeniowy.
26. W przypadku braku opłacenia kolejnego okresu abonamentowego do ostatniego dnia opłaconego Abonamentu, dostęp do materiałów wchodzących w skład Abonamentu zostaje automatycznie zablokowany do czasu opłacenia kolejnego okresu abonamentowego.
27. W przypadku gdy Usługodawca zrezygnuje ze świadczenia Abonamentu, Usługodawca zapewnia, że Umowy zawarte zostaną wykonane zgodnie z postanowieniami Umowy do końca aktualnego okresu abonamentowego, a Klient zostanie poinformowany o braku możliwości kontynuowania korzystania z treści dostępnych w ramach Platformy w ramach Abonamentu.
28. Płatność autoodnawialną (subskrypcyjną) można anulować w każdym momencie jej trwania.
30. W przypadku braku anulowania płatności autoodnawialnej (subskrypcyjnej) zostanie ona przedłużona na taki okres, na jaki została pierwotnie zawarta. Opis tego okresu znajduje się każdorazowo w opisie produktu.
31. Przed zakończeniem bieżącego cyklu płatności autoodnawialnej Usługodawca przekazuje Klientowi przypomnienie o tym fakcie, aby Klient mógł podjąć decyzję czy kontynuuje subskrypcję, czy też z niej rezygnuje.
|